Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נתניהו בן גביר - השיחה הלילית הדרמטית של בן גביר ואנשי נתניהו - בחדרי חרדים / גלילה רון פדר עמית בראיון לסרוגים| שבוע הספר.

נתניהו בן גביר - השיחה הלילית הדרמטית של בן גביר ואנשי נתניהו - בחדרי חרדים / גלילה רון פדר עמית בראיון לסרוגים| שבוע הספר.. קרב צמוד על ראשות הליכוד 109 חדשות. ''מי שרוצה לזרוק 80 אלף קולות לפח, בן גביר פעם אחר פעם זורק את הקולות לפח ומאפשר לשמאל לנצח, הוא מונע מהימין לנצח. הציונות הדתית השלישית בגודלה 136 חדשות. נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎ גבר בן 34 נפצע קשה בקטטה בלוד.

צפו במפגן הכוח של ברקת18. ראש השבכ צריך להסביר מדוע לא פרסם הצהרה בזמן ההסתה נגד נתניהו. רוכב אופניים בן 70 נפצע בינוני מפגיעת רכב באשקלון. מצבו קשה5 הסוטר למקרון ירצה ארבעה חודשי מאסר6 נתניהו: נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎

ליברמן: נתניהו רוצה ממשלת חסינות עם בן גביר, דרעי, ליצמן ...
ליברמן: נתניהו רוצה ממשלת חסינות עם בן גביר, דרעי, ליצמן ... from media.parstoday.com
2,216 בני אדם מתו מקורונה ביממה האחרונה. נתניהו מנה שלושה אתגרים שעומדים בפני ישראל, איראן, הסכסוך עם הפלסטינים והכלכלה, ואמר כי בנט לא יוכל לעמוד בפני האיראנים. ''מי שרוצה לזרוק 80 אלף קולות לפח, בן גביר פעם אחר פעם זורק את הקולות לפח ומאפשר לשמאל לנצח, הוא מונע מהימין לנצח. שווי כרטיס אחד לזכאי (בעל/ת משק בית ובת/בן זוגו/ה) הוא 300 שקלים. אוהבת אותך לנצח, דודק׳ה שלי: שליחי נתניהו פועלים בשיטה שנקט דונלד טראמפ. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי. בן גביר לא יהיה בממשלה, אמר נתניהו בריאיון לערוץ 20.

כל הקולות הללו זה מנדטים של הימין, לא לבזבז אותם ולהצביע לליכוד, אמר נתניהו בשידור לייב בפייסבוק.

מעניין שכל מי שמדבר על זה, לא מדבר על כך שלפיד יקים ממשלה עם היבא יזבק או עם מספר 7 במפלגת העבודה (אבתיסאם מראענה) שאמרה שהיא לא קמה לצפירה ביום השואה. במהלך הריאיון נתניהו התייחס גם לפיצוץ המשא ומתן מול בן גביר. חהכ איתמר בן גביר, מטעם מפלגת הציונות הדתית, עוצמה יהודית. תחילת קריסת התיק או רק עיכוב משמעותי? כל הקולות הללו זה מנדטים של הימין, לא לבזבז אותם ולהצביע לליכוד, אמר נתניהו בשידור לייב בפייסבוק. איפה היה ראש השבכ כשאיימו עליי? צפו: נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎ הפרות סדר בשער שכם לאחר ביקור בן גביר, חמאס שוב מאיים על ישראל. קרב צמוד על ראשות הליכוד 109 חדשות. גבר בן 34 נפצע קשה בקטטה בלוד. נתניהו מנה שלושה אתגרים שעומדים בפני ישראל, איראן, הסכסוך עם הפלסטינים והכלכלה, ואמר כי בנט לא יוכל לעמוד בפני האיראנים. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי. ראש הממשלה איבד את הבלמים, אני לא אשב איתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) במהלך טקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים במאבק. בן גביר לא יהיה בממשלה, אמר נתניהו בריאיון לערוץ 20. שווי כרטיס אחד לזכאי (בעל/ת משק בית ובת/בן זוגו/ה) הוא 300 שקלים. ההצעה של נתניהו לאיילת שקד 163 חדשות. רוכב אופניים בן 70 נפצע בינוני מפגיעת רכב באשקלון.

עוצמה לישראל נתניהו - Brisia Blog
עוצמה לישראל נתניהו - Brisia Blog from lh6.googleusercontent.com
בית דין, בן דויד, בן דעת, בסיעתא דשמייא, בעל דעת, ברח דודי. במהלך ריאיון אתמול לרינה מצליח באולפן פגוש את העיתונות ליברמן תקף בחריפות את נתניהו ואמר: התייחסות ראשונה של זקן רבני הציונות הדתית להחלטת אורבך. מדבר לראשונה | השאיפה לרשת את נתניהו: נמצאים בתוך מחול שדים נורא. זו הסיבה שנתניהו עוזב את ראשות הממשלה. ביצוע חלקי, בית חדש, בית חרושת, בלא חרטה, בן חורין, בַּעַל חַיִים, ברכת חברים. שליחי נתניהו פועלים בשיטה שנקט דונלד טראמפ.

בית הלל, בניין הורדוס, בעולם הבא, בעזרת השם,ברוך הבא ברכות, ברוך הוא, ברוך המקום, ברוך השם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) במהלך טקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים במאבק. ''מי שרוצה לזרוק 80 אלף קולות לפח, בן גביר פעם אחר פעם זורק את הקולות לפח ומאפשר לשמאל לנצח, הוא מונע מהימין לנצח. אוהבת אותך לנצח, דודק׳ה שלי: עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמרוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. השירותים הניתנים לנוסעים בנמל התעופה בן גוריון צומצמו בצורה משמעותית כמו גם תנועת הנוסעים והמטוסים. במהלך ריאיון אתמול לרינה מצליח באולפן פגוש את העיתונות ליברמן תקף בחריפות את נתניהו ואמר: כל הקולות הללו זה מנדטים של הימין, לא לבזבז אותם ולהצביע לליכוד, אמר נתניהו בשידור לייב בפייסבוק. ראש הממשלה איבד את הבלמים, אני לא אשב איתו. הוא עשה בלוק טכני עם הציונות הדתית, הוא יהיה מן הסתם בקואליציה. אולי שרה תעשה לך שואה אם היא תפונה מבלפור, אבל עוד חופשה בוינה או אפילו ניתוח אפנדיציט בישראל יסדרו אותה. ראש השבכ צריך להסביר מדוע לא פרסם הצהרה בזמן ההסתה נגד נתניהו. נתניהו מנה שלושה אתגרים שעומדים בפני ישראל, איראן, הסכסוך עם הפלסטינים והכלכלה, ואמר כי בנט לא יוכל לעמוד בפני האיראנים. שליחי נתניהו פועלים בשיטה שנקט דונלד טראמפ.

נתניהו קרא לבן גביר לפרוש מן המרוץ. כל הקולות הללו זה מנדטים של הימין, לא לבזבז אותם ולהצביע לליכוד, אמר נתניהו בשידור לייב בפייסבוק. מעניין שכל מי שמדבר על זה, לא מדבר על כך שלפיד יקים ממשלה עם היבא יזבק או עם מספר 7 במפלגת העבודה (אבתיסאם מראענה) שאמרה שהיא לא קמה לצפירה ביום השואה. הציונות הדתית השלישית בגודלה 136 חדשות. מדבר לראשונה | השאיפה לרשת את נתניהו:

איתמר בן גביר נועה רוטמן - Lilianaescaner
איתמר בן גביר נועה רוטמן - Lilianaescaner from media.reshet.tv
לא התכוונתי להונאה כמו טראמפ1. נתניהו מנה שלושה אתגרים שעומדים בפני ישראל, איראן, הסכסוך עם הפלסטינים והכלכלה, ואמר כי בנט לא יוכל לעמוד בפני האיראנים. אמו של עידו אביגל סופדת לו. אוהבת אותך לנצח, דודק׳ה שלי: מתי משפחת נתניהו תעזוב את המעון בבלפור? איפה היה ראש השבכ כשאיימו עליי? צפו: הציונות הדתית השלישית בגודלה 136 חדשות. שווי כרטיס אחד לזכאי (בעל/ת משק בית ובת/בן זוגו/ה) הוא 300 שקלים.

במהלך הריאיון נתניהו התייחס גם לפיצוץ המשא ומתן מול בן גביר.

סבירות לקשר בין קבלת מנת חיסון שניה לבין הופעת דלקת בשריר הלב בקרב גברים צעירים. איפה היה ראש השבכ כשאיימו עליי? צפו: שליחי נתניהו פועלים בשיטה שנקט דונלד טראמפ. זו הסיבה שנתניהו עוזב את ראשות הממשלה. בן גביר התעקש שגולן תייצג את עוצמה יהודית בכנסת, אך עקב קשיים משפטיים זה לא התקדם. בית דין, בן דויד, בן דעת, בסיעתא דשמייא, בעל דעת, ברח דודי. נתניהו קרא לבן גביר לפרוש מן המרוץ. ראש הממשלה איבד את הבלמים, אני לא אשב איתו. כרטיסי המזון הנטענים יחולקו בשלוש פעימות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) במהלך טקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים במאבק. לא תוגש תביעה נגד נתניהו1 בן גביר תובע פעילי שמאל שהשמיצו אותו15. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי. בעקבות התפרצות נגיף הקורונה חלו שינויים רבים בתהליכים הפועלים בנמל התעופה בן גוריון.

מחבל חמוש חדר מעזה1 נער בן 13 טבע בבריכה; נתניהו. עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמרוץ כדי להבטיח את שלטון הימין.